Jo, retezce. tohle meli v prvni tride taky. Akorat oni to delali zpameti a psali jen vysledky. Syn s tim tedy výrazný problém neměl,ale ja ano. Projde mi to, presne jak pises, jako nejlepší způsob jak ditete znechutit matiku, a to i když mu jde.
Tenkrat jsem o tom mluvila i s uckou a pote uz myslím ze testy tohoto druhu neměli. Meli to jako procvicovani v hodine a znamku dostal jen ten, kdo to mel dobre.
Moje argumentace byla ve smyslu : deti se tim zbytecne stresuji, nemají moznost si to zpetne zkontrolovat a opravit, nebo treba přeskočit to co jim nejde a zpět se k tomu vrátit, az kdyz mají ostatni vyreseno... podle mne v prvni i jakekoli dalsi tride naprosto zbytečný typ prikladu - vytvari stres a tim i větší a zbytecnou chybovost - ja mám matiku rada, jde mi ale smysl tohoto mi fakt unika...
Jo, pro nekoho kdo matiku miluje jako počítání pro radost ano, nebo jako procvicovani, když uz ucka nevi coby, dobra. ... ale jinaj he zo oto většinu spis o matematicke trápení....
Me, popravde, vadily i v první tride ty nekonecne sloupečky, kde se nahodile stridalo sčítání s odcítáním -proste jak nachytat to dite pri chybe...