Matko, já si třeba nemyslím, že by to, že nemají žádné domácí úkoly, bylo nějak na škodu...u syna ve škole taky úkoly prakticky nedostávají, paní učitelka nám na rovinu řekla, že není moc příznivcem domácích úkolů....teď je syn ve 2.třídě a úkol mají tak 2x do měsíce - pár řádků v písance nebo pár příkladů, často ani to ne, ani nic nedopisují do sešitů doma.... Loni v první třídě nám vždycky jednou za čas paní učitelka poslala mail, co zrovna ve škole dělají a co s nimi případně máme doma procvičovat, letos už je ani nepíše...a funguje to, syn se doma "učí" sám, prostě si sám od sebe počítá příklady na tabuli, vezme si písanku a hraje si s plyšáky na školu a přitom toho docela dost udělá... jednou za čas prolétnu sešity, kouknu co dělají...to, že mu něco nejde, poznám, když má třeba něco víc opravené v sešitě, tak se na to koukneme a je to...ale kromě čtení s ním nemusím dělat vlastně nic...a třeba u matematiky se dozvím co probírají z toho, co si počítá za příklady na tu tabuli
. Syn je tedy v logo třídě, ale řeč už má teď prakticky v pohodě, je chytrý, učení mu jde bez problémů, volili jsme ji spíš proto, že je tam jen 7 dětí ve třídě, protože on je dost citlivý na hluk a rušné prostředí, je pak rychleji unavený a hůř se soustředí...tahle malá třída mu sedla naprosto dokonale