Nemám VŠ, jen maturitu, ale to, o čem píšeš, to jsem si nikdy nedávala do souvislosti s tím, jak vychovávám syna....pod výchovou si představuju něco jiného...ale jinak se ho snažíme vést tak nějak všeobecně, nabízet mu podněty z různých oblastí, ale hlavně se řídíme tím, o co projeví zájem....tomu se pak věnujeme intenzivněji, dokud ho to nepustí a nepřijde zase něco jiného...zatím mi nepřijde důležité ho systematicky vést v nějaké určité oblasti, je ještě malý a má dost času...ať si hledá, co ho bude bavit a co mu půjde lépe....angličtinu mají až od 3.třídy, o počítače se začal zajímat teprve poslední dobou...předtím prostě nezájem, i když možnost měl, nikdy jsme ho od ničeho neodháněli... Ani jsem si nikdy nepředstavovala, co by jednou mohl dělat apod...nechávám tomu volný průběh, ono se to časem vyvrbí