Přidat odpověď
Cimbur,
ale tohle je prostě jen důsledek toho, že v tom máte organizační mrdník. Na podobné věci prostě musíte mít nějaký postup, protokol, vyhrazený čas a nárazníkovou osobu pro styk s veřejností, která to bude regulovat (ono se pak třeba taky zjistí, že každou organizační prkotinu nemusí vyřizovat zrovna doktor). Jako v každé slušné firmě, zdravotnictví by se kinečně mohlo inspirovat. Jako pokud Ti sestra nese k uchu telefon když děláš punkci, je to tragický pro všechny zúčastněné.
Možností existuje mraky. Od pevných konzultačních hodin po systém, kde doktor až může, zavolá klientovi. Takhle to taky funguje na jednom pracovišti, kam teď chodím. V době neomezených tarifů není nutný nechat se uhánět desetkrát denně u punkcí, když mi může asistentka napsat telefon, jméno a problém volajícího a já mu ve volném čase zavolám.
Předchozí