Přidat odpověď
Mně se zdá, že oni pořád dělají nějaké změny, nevím jestli z důvodu snahy o zlepšování služeb, řešení problémů nebo kvůli úsporám. Ale poslední 3 roky je skoro při každé objednávce (tak 4x do roka tam něco kupuju, většinou pro děti)trochu jiný postup s dodáním. Dodávání do obchodu jsem nejdřív uvítala, protože co nejsem na MD, tak osobní odběr doma moc nehrozí a okolo jednoho obchodu můžu jet z práce. Poprvé všechno klaplo O.K., podruhé tu moji objednávku v obchodě prostě nenašli. Nejdřív po mě chtěli všechny možné doklady (objednávku, info o doručení, sms ...), asi mi chtěli dokázat, že jsem si to objednala jinak, potom z nich vylezlo, že to prostě nemůžou najít, že mají někde ve sklepě tisíce balíčků, které je zřejmě nenapadlo třídit nějak systematicky, takže se fakt pořád dokola jen hrabali v haldě, když měli něco najít :-( Naštěstí teď posílají přes Geis, který má úložnu nebo jak se to jmenuje relativně blízko od nás, takže to celkem funguje ...
Předchozí