Přidat odpověď
Z pozice učitelky jsem to řešila takto:
- přiznala jsem, že praktické zkušenosti s tímto nemám. Teoreticky jsem většinou byla v obraze (poruchy chování, poruchy učení, ADHD, AS, nadprůměrná inteligence). Pokud by to bylo něco vyjímečného a nevěděla bych o tom, asi bych to přiznala. Rozhodně bych vyjádřila chuť respektovat specifické požadavky dítěte.
- požádala bych o dokumentaci a zprávu z PPP, abych mohla zpracovat IVP, který bych představila rodičům, případně ho podle jejich (oprávněných) požadavků mohla korigovat.
- pokud si dobře pamatuji (jsem už mimo školství), tak tento IVP validovala PPP.
- a samozřejmě bych hledala hlubší informace a praktické tipy a zkušenosti (např na speciálních kurzech nebo mezi kolegy).
Toto platí, pokud je ideální situace, je podpora vedení školy a všichni komunikují.
Předchozí