Přidat odpověď
Monty, no a co, že to počítá jinak - podstatný není, jak dlouho mu to trvá, ale že to zvládne
možná, kdyby ho matika víc bavila, tak by si v ní hledal cestičky a způsoby a přišel by po 50 spočítaných příkladech an to, že vlastně to jde i jednodušší metodou, ne otrocky a zdlouhavě, ale on to v tom prostě nevidí - ale to není dyskalikulie, to je nedortatek praxe a nedotatek chuti najít jinou cestu
není to ani hloupost, není to opravdu nic, co by bylo špatný
já v současné době matiku mám hodně ráda, baví mě, mrzí mě, že sjem ji nešla studovat, ale prostě mi ta logika v matematice nějak dlouho nepřicházela
ale neboj, ono to časem přijde i tvýmu synovi :)
a víš, kdy to bdue? až pochopí, že spočítat si procenta je úkol praktický a potřebný a nemá to nic společnýho s písemkou ve škole
Předchozí