Yuki,
no, buzerace je na jinou diskusi, ale tady je téma o nedostatečné výuce angličtiny.
Takže bych se spíš držela těch nároků.
Mmch., na toho synova zeměpisáře si rodiče taky stěžujou, doufám, že ještě dva roky vydrží na žádnej gympl neodejde. Podívala jsem se do aktovky a učebnici i pracovní sešit mají také pro "základní školy a víceletá gymnázia" (což ale není relevantní, jak jsem pochopila, protože na víceletém gymnáziu pravděpodobně nosí učitel dětem do třídy Ladožský jezero na zádech). Ano, chce to po nich hodně, chce po nich samostatnou práci a učí je to tak, jak se to podle mne učit má. Lhostejno kde.
Na výuku angličtiny jsem se ptala syna, než šel do ZUŠky. Nikdy si nic nevybarvovali, kreslili v první třídě a vypadalo to tak, že jim učitelka řekla něco anglicky a oni měli nakreslit, co to je (blue sock, třeba). V hodinách normálně mluví, čtou, překládají přečtený text, jestli mu rozuměli. Učebnice a pracovní sešity mají od nakladatelství Oxford (Project). V první a druhý třídě měli Cookie and friends, ve třetí a čtvrtý Chit Chat. Od pátý jedou ten Project, což znamená, že osmá třída by měla být na úrovni B1. Fakt nevím, co víc chtít od ZÁKLADKY. Samozřejmě, že je hodně podstatný, jestli se tomu dítě věnuje i doma, jestli ho to baví a chce se učit, ale to jaksi učitel neovlivní.