Přidat odpověď
Monty ale jaksi dejme tomu ta koncentrace výrazně podprůměrných dětí je třeba na naší základce dost značná. Mám syna třeťáka. Není génius, ale dle PPP má mírně nadprůměrné studujní předpoklady. A nic ze školy neumí, musím školu suplovat já. Zkrátka kvalita výuky je otřesná. Děti, které by normálně propadly, tak dostávají trojky a můj syn je jedničkář, ač bych mu já určitě např. z matiky a ČJ při současných výkonech dala dvojku. Opravdu ta výuka je strašná. Říkám na rodičáku učitelce, že syn hrozně píše a ona na to, že nemůže být ve všem perfektní, a že proti ostatním píše ještě krásně. Čili mi tím chtěla naznačit, že syn je mezi slepými jednooký král. A mě toto prostě nemůže uspokojit. Takže se učíme doma, no učíme, jemu stačí pouze vysvětlit látku a chápe to. V písance pro 3. ročník mají popsané tak 4 stránky. Dělají toho hrozně málo, protože při tom ruchu ve třídě se toho asi moc zvládnout nedá. Syn dostal onehdy kouli že neměl úkol, který ale měl, jen při tom mumraji co ve třídě panuje neslyšel, že ho mají odevzdat. Moje dcera se na osmiletý gympl nyní dostala a jsem za to ráda, protože ona na té ZŠ vysloveně krní, chybí jí soutěživost, resp. ona soutěživá je, ale nemá jaksi s kým, když ve třídě je tak asi o dva parníky před ostatními. Pokud odejde ona, jako největší tahoun výuky, tak jaká ta výuka na druhém stupni bude? Sama zvažuji, že i když syn fakt není výrazně studijní typ, tak ten osmiletý zkusíme za 2 roky taky, protože tady na ZŠ se naučí fakt kulový v tom kolektivu 29 dětí, kde tak 7 je celkem šikovných, tak 10 průměrných a zbytek měl být spíš v pomocné škole, které ovšem prakticky nebudou, takže věřím, že jim do třídy ještě nějaký "zázrak" přibude.
Předchozí