Přidat odpověď
Monty, ty pořád bojuješ o uznání, že ZŠ tvého syna je stejně dobrá jako 8. letý gymply. To netuším. Může být. Proto je rozhodování co bude pro dítě lepší individuální. Pro někoho je důležitější kolektiv, pro někoho kvalita výuky. Pořád, ale platí, že pokud ZŠ není výběrová, nebo nemá ambice si na ní hrát, tak "kvalita" třídy s odchody dětí na víceletá gymnázia upadá. Čím víc dětí odchází, tím je to markantnější. Těžko to může být jinak.
Platí to i na škole kde mám děti odkud to Fed, odejde. Strašně záleží na tom jak velké procento těch dětí na ty víceletá gymnázia odejde. Takže i školy co mají super první stupeň za to mohou zaplatit velkou daň, pokud tam nadané a pracovité děti neudrží a druhý stupeň pak může být problematický.
Nejobjektivnější hledisko kvality škol jsou nakonec ty přijímačky. Žádné objektivnější hledisko nevymyslíš. Tam dětem o něco jde a jsou motivované. Názor rodičů o rychlosti probírané látky, nebo dětí je z mého pohledu zcela irelevantní. Je strašně ovlivněný jejich vnímáním. Zvlášť pokud nemají další děti na jiných školách a i tehdy je nepravděpodobné, že budou nějak moc objektivní....
Předchozí