Žubko, před dvěma lety sem sdílela stejný názor jako Ty.
Starší syn měl od první třídy doporučení z PPp, coby velmi inteligentní s doporučením na výběrovou školu s individuelním plánem. Nechala sem ho na ZŠ mezi normálními dětmi. Oděšel na osmiletý gympl. U něho to bylo jasné, kam směřuje.
S mladším sem gymnázium neřešila vůbec. Až když přišel teč v lednu, že by chtěl na gympl jako brácha. A důvody co uvedl: škola ho nabaví, protože paní učitelka už třetí hodinu vysvětluje zlomky (což on pobral hned), angličtina ho baví, ale barvy fakt umí od třetí třídy, co se týče přírodovědy a vlastivědy má natolik navrch, že dětem prezentuje výuku formou prezentací na PDF (co jsem ani nevěděla, ptala se mi minulý týden jeho učka - zda to s ním dělám já... no nedělám, ale podle gramatických chyb jsou jeho vlastní
![~t~](/g/s/20.gif)
![~t~](/g/s/20.gif)
![~t~](/g/s/20.gif)
![~t~](/g/s/20.gif)
)
Prostě na gymnázium chce, aby se mohl naučit něco nového.
A teď čekáme....
jen chci říct, ať to syn zkusí a uvidíte. Nikde není ve tříde 30 géniú, NIKDE! Nebylo t za mne a není to teď, a nebude to ani za našich vnoučat.