Monty tu diskuzi tady rozvířila dobře. Fakt tady v některých příspěvcích zaznívalo, že matky, které neudělaly všechny pro to, abych jejich děti odešly na vysněné 8G, jsou špatné a dětem tak, přinejmenším, ztížily jejich společenské uplatnění. Protože na druhém stupni zůstávají pouze hloupé, neambiciózní, šikanující děti, s nimiž trávit část dne se nedoporučuje. A ještě učitelé? No, nejčastěji vyhořelé bytosti, které pořád dokola memorují s těmi neslabšími násobilku. Protože přeci osmáci neumí OPSAT z tabule nadpis o pěti slovech
Podle mě celá hysterie kolem 8G vzniká jen a jen z toho, že jich je moc a vlastně tu možnost druhostupňového vzdělání devalvují. Teď byly poměrně slabé ročníky, kdo chtěl a trochu zamakal, se dostal a tak počet dětí na 8G neodpovídá realitě.
Naši ZŠ na okraji Prahy jsem zmiňovala pouze proto, že syn chodí do školy, kterou má nejblíže, nikoliv na školu, kterou jsme dlouze vyhledávali.