Přidat odpověď
Asi máš pravdu. I s tím průměrným přehledem, protože ten průměr není žádná sláva. A fakt je, že na ZŠ není nutné, aby třeba fyziku učil jen ten, kdo chápe kvantovou teorii.
Vlastně je Tvoje myšlenka naprosto dokonalá. Ten, kdo má všeobecný přehled dokáže učit v souvislostech a nebazírovat na tom, kde žije splešťule blátivá (nic proti splešťuli a u ty detaily patří k věci). Mě třeba zarazilo, proč se děti někdy kolem čtvrté třídy učí rozdíl mezi lodyhou a stvolem. K čemu to v tom věku je? Jenže došlo mi, že i tohle může mít svůj význam. Dobrý učitel na tom děti naučí, že v odborné řeči se pojmy musejí používat ve správném významu a jasně definované. Takhle to těm dětem samozřejmě neřekne, ale tak s tím bude pracovat.
Předchozí