Přidat odpověď
Jj, tohle je ten důvod, resp. mělo by to mít ještě jeden ještě možná o trochu bytelnější, totiž že zdánlivě stejně vypadající věci nejsou stejné. Pozorování reality a formulování toho, co vidíme.
Ten druhý důvod je úhelný důvod pro výuku přírodopisu. Lodyha a stvol nejsou nutně látka pro čtvrtou třídu, i když pokud přijde na věc, dost čtvrťáků na ni stačí. Stačilo by pozorování, že stonky nejsou všechny stejné a názvosloví pro zájemce, pak by nejspíš překvapilo, kolik jich je. Základní je to pozorování. Pokud viděli jen obrázek v učebnici a šprtali, tak je to dětem, které nejsou rození kavárenští intelektuálové, dost na houby.
Tam, kde jde o důvod, který popisuješ ty, není podstatné jestli to bude lodyha a stvol nebo blog a vlog....třeba..
Předchozí