Přidat odpověď
Řekla bych, že přesně TOHLE je to, co stačí.
Protože když bys měla jít o něm nečekaně vyučovat osazenstvo základní školy, tak zbytek najdeš během pěti minut o přestávce. A protože už jsi to jednou uměla, tak jak se na to podíváš, krásně se to znovu otevře v operační.
Kdybys měla jít suplovat řekněme do maturitního semináře z dějepisu na gymnáziu, tak je to málo. Ale tam za prvé nejspíš nepůjdeš, protože to odpadne, a když jo, tak normálně řekneš: "Milí studenti, Trocký není můj obor, proto budeme muset improvizovat, ale třeba se stejně něčeho dopátráme. Kdo něco ví popř. navrhuje zdroj? Kdo viděl Fridu? Víte, že sovětský režim v rámci důsledků jeho činnosti mu vyvraždil děti? On sám je přežil?" (To bylo ve Fridě, která je jednou ročně minimum v tv.) "Co myslíte, jaké to je? Zkuste si to představit?" A máš na celou hodinu vystaráno, nebo i na dvouhodinovku. Neodejdete s tím, že jste jen promarnili čas a fakt dotlačí dějepisář, až přijde.
Předchozí