Kudlo,
já jsem psala, že pro nás by to tragédie byla
. Ale ne kvůli tomu, že není na gymplu, jako že by některé dítě muselo zůstat na té naší konkrétní ZŠ. Řešila bych to prostě domácí školou, možná základkou v sousedním městě, kdyby bylo místo...
U nás je prostě gymnázium vysvobozením z toho bahna místní základky...a to bahno nejsou žáci...ti mi přijdou do toho bahna tvrdě zašlapávaní....
V tomto směru jsem fakt vděčná, že ten "náš" gympl má dost nízké nároky na přijímané žáky...naštěstí se ukazuje, že to nemá prakticky žádný vliv na to, jaké děti se tam dostávají a kam se mohou posunout, když chtějí...výsledky v předmětových olympiádách jsou naprosto srovnatelné s druhým gymplem v okrese i s dalšími gymply v kraji....jen myslím, že ty třídy nejsou tak homogenní, takže z hlediska sociálního to má blíž k té základce...
A já se opět přistihuju, že zase pěju ódu....když já si nemůžu pomoct, já jsem prostě z téhle "trochu lepší základky", jak je to mnohými vnímané, prostě nadšená
, i když si dokážu představit i mnohá zlepšení...např. v nabídce cizích jazyků...ale zase pořád lepší dítě nadšené z ruštiny s chutí se ji naučit co nejlépe je lepší, než dítě znechucené nebo vynervené tlakem (obzvlášť ta nejstarší to nedává), i když s možností se učit jazyky oblíbenější...