Zijeme v Nemecku.
"Mety" tady jsou - treba kazdej rok celostatni soutez "Jugend musiziert", kde je ta uroven nekdy nechutne vysoka a deti se az moc frustruji. (Pokud vim, treba David Garry tam zvladl hrat jenom jednou - v 5 letech, dalsi uz radsi ne....
![~t~](/g/s/20.gif)
)
To dela uz dva roky. Pak se sama vybicuje k neuveritelnym vykonum, ma ty dva mesice predtim vyuku i 6x tydne - protoze to CHCE!
Nebo chtela hrat s jednim prestiznim orchestrem - tam se "deti" (10-14) sejdou na dva vikendy a jedno soustredeni na 5 dni a behem toho secvici koncertni program, se kterym pak koncertuji tak 5x po ruznych mestech.
To byl zaber, mely na nacviceni jen 4 tydny a noty jak pro dospelej orchester...
Ano, to ji bavi, cim tezsi vec, tim vetsi zabava.
Ale ted treba je faze niceho - "Jugend musiziert" je az koncem ledna, ten uzasnej orchester je secvicenej a maji hrat uz jen 2 koncerty ("to uz umim, to nemusim cvicit")...
Dostala sice od ucitele tezkou skladbu na cviceni ale nema ted zadnej tlak, tak to "flaka"...
A ja nevim, jestli ji nechat nebo vyrobit umele tlak tim, ze ji zorganizujeme vystoupeni.
Je vubec dobry, aby se deti zvykaly na vykon "pod tlakem"?
![~d~](/g/s/29.gif)
Proto tohle tema, jak to funguje, kdyz je nechame "na volno..."!!??