Heleno, to zní dost šíleně. Tedy, vypadá to, že podpora dětí se specifickými vzdělávacími potřebami bude mít jasnější formu, což je fajn, ale zase třeba to utajení diagnózy, to mi připadá uhozené. Učitel to stejně pozná - z potíží, jaké žák má, a z doporučení, jak s ním pracovat. Ale asi se formálně má držet něco jako lékařské tajemství (?).
Já teď průkopničím na synově ZŠ - je to jejich první mim. nadané dítě, první IVP tohoto typu, paní učitelka to dala nějak dohromady, ale vypadá to, že si k tomu ani nepřečetla příručku, já mám k tomu výhrady, ale podepsala jsem to a nechala poslat do PPP s tím, že na IVP na příští rok už bych se ráda podílela, PPP jim to nejspíš nějak opřipomínkuje (nemá to ani vyhláškou stanovené náležitosti, byť jsou to jen formality), a oni to tedy snad předělají, příště to proberou se mnou, a když se to jakž takž naučí, tak vyjde nová vyhláška, která vyhlásí, že se to bude dělat jinak...?