Přidat odpověď
Jako diskriminaci vůči řidičům v autě to nevnímám, přeci jen auto je "jiný kalibr", dá se s ním poměrně snadno zabít někoho jiného, na kole spíš člověk zabije sám sebe. Tam vnímám rozdíl.
Opilý cyklista je pro ostatní účastníky silničního provozu o něco málo nebezpečnější než opilý chodec. Opilé chodce nikdo neřeší, prostě se s nimi počítá.
Takže u cyklistů mi víc vadí, že jezdí neosvětlení, neoznačení, vedle sebe...
Takže jo, já bych pro určitou toleranci byla i na těch silnicích nižší třídy. Na druhou stranu bych ale nesnižovala výši pokuty.
Já alkohol skoro nepiju, na kole nejezdím. Když už si alkohol dám, tak jen v pátek večer, protože přes víkend většinou neřídím, do auta sedám nejdříve v neděli večer, když jedu na nákup. Pokud bych věděla, že mám někam jet v sobotu, v pátek se prostě nenapiju. Nebývám opilá, ale druhý den bývám i po 2 dcl vína hodně unavená, tak proto.
Jo a argumentace tradicema mě tedy naprosto neoslovuje, naopak.
Předchozí