Přidat odpověď
Zuzko, pokud se děti poperou (integrovaný dá pěstí zdravému dítku a to zdravé dítko to tomu integrovanému oplatí) a asistentka vynadá tomu zdravému, tak je to samozřejmě špatně. To ukazuje na špatnou práci asistentky. Každé dítě má právo se bránit, asistentka tam má být od toho, aby pokud možno předešla takovým výpadům. A když už se něco takového stane, tak samozřejmě se spor musí vyřešit na obou stranách. To, že asistentka "dá přednost" integrovanému žákovi a před ním vynadá druhému, že ho nesmí napad "protože je nemocný", a pak ten integrovaný žák dostane dvojku z chování... co si z toho to dítě odnese? Že je nedotknutelné (podle toho, co řekla asistentka), ale zároveň ho trestají dvojkou z chování.
Jak jsem psala, že mi chybí, jestli se někdo zabývá příčinami, tak jsem tím myslela, že mi to chybí v diskuzi. Většina diskutujících tady "řeší" až důsledky, málokdo se ptá, jestli se ve škole řeší příčiny.
Předchozí