Přidat odpověď
Hodná versus Vhodná - to mi přijde jednak děsně manipulativní (už dopředu je jasný, co si jako čtenář "máš myslet", že Hodná je úplně špatná a jediná možná volba je Vhodná), jednak podle mých zkušeností takovéhle rozdělení vlastností nevídám.
A na začátku školní docházky je super přístup té paní Hodné - že ty děti zbytečně nestresuje a jasně říká, co po nich chce. Později je pak možné je vést k větší samostatnosti, ale když je na úplným začátku trochu "vodí za ručičku", tak jejich první dojem ze školy je příjemnej a ten vydrží dlouho.
Malý dítě přece taky napřed učíš chodit za ručičku a nezapíšeš ho rovnou na maratón s tím, že si nějak poradí, a když ne, tak je slabej kus a nezaslouží slitování.
Všechno má svůj čas, a to platí i pro školu. To, že někdo vodí za ručičku v první třídě, neznamená, že to tak bude dělat i v sedmý. Naopak kdo je v pravej čas voděnej za ručičku, získá později dostatečnou jistotu a už to nebude potřebovat. Ale když se ten pravej čas prošvihne, tak se to pak jen těžko dohání.
Předchozí