Přidat odpověď
sarmi, já vždycky říkám, že to, že jeden učitel učí dobře neznamená, že všichni učí dobře, stejně jako to naštěstí neplatí naopak, ale kdyby bylo všechno v pořádku, nevznikaly by tyto diskuse
mám kluky s pomalým tempem, přitom s nadáním a dalšíma poruchama učení
a co bylo v začátku školy nejdůležitější? tempo
s věkem se tempo srovnalo, naštěstí měli papíry z ppp, tak školám nezbylo než to brát na vědomí,
takto můžou rozvíjet svoje nadání a přitom postupně pracovat na zlepšení tempa
a oo se to daří, nadání se rozvíjí dál a tempo se už vpodstatě srovnalo
ale nechat to bez papíru z ppp, tak by nadání upadlo a kvůli tempu by měli jenom potíže
taky nechávám děckám času, kolik ptořebují, ale prý nás na škole není moc, většině jde o rychlost
Předchozí