Žubko, syn nepatří mezi ty co čerpají úlevy ve škole, je na 8G(paradoxně, gympl ty zprávy z PPP bere vážně, na rozdíl od Zš- druhý stupeň kam by býval šel). Je vyšetřený v PPP a pak hodně známou odbornicí v Turnově, kam jsem si udělala výlet. Ta vyšetřila i mě, zjistilo se, že to mám víc jak on. Prakticky vše.
Jedinou úlevu, kterou kdy dostal 15minut na přijímačkách. Což celý čas nevyužil. Asi 5 minut v češtině a v matice odevzdal hned.
A jediný co bych třeba chtěla, proč je nekrmit doplňovačkama, který on dá za 1 za 2,ale diktát, prostě zprasí klidně na 4. Protože kdyby jsi trpěla aspoň něčím zjistila by jsi, že strašnou práci mu dá to vůbec napsat......a věkem se to lepší.....jenže to je těžké vysvětlovat někomu, kdo netuší co a jak se projevuje a že pokud se člověk snaží, sžije se s tím a jde opravdu hlavně o ten první stupeň kdy se to to dítě učí, krom toho, že se musí naučit to co ostatní.
Dostal cviky- slovní a jiný, který s ním musel začít dělat někdo jiný a né stejně postižená matka, který se ten mozek během nápravy jeho bohužel neopravil.
![~n~](/g/s/15.gif)
Takže na další cviky musel najet manžel a starší syn, já to nedávala, tak rychle jak bylo potřeba.:-(
Půlku věcí jsem mu chystala, pro jeho potřeby, aby to měl jednodušší. Dávno mě tolik nepotřebuje.
...jde o to, co jsem vše napravila, že jsem to věděla a že jsem věděla jak, takže třeba dyslexie synovi skoro zmizela......a většina toho se upravila......s něčím se naučil pracovat.....prostě, nevím proč by se mělo zaškatulkovat takové dítě mezi propadlíky už v druhé třídě......a pohlížet na ně tak jak píšeš hned v prvním odstavci.
A jinak kdyby se to dříve určilo, tak těch dětí bylo hodně. Já měla škatulku flákač.....a lempl.
![~n~](/g/s/15.gif)
jen proto, že nikdo nepoznal, že jsem dyslektik, dysortografik. A to co jsi napsala mi připomíná názor mojí mamky, která si dodneška myslí co jsem napsala větu před tím.
A myslím, že debata na toto téma s lidma , který to neznají je zbytečná.....oni si vedou svoje.
KAmarádka co učí zemák a matiku, upravila písemky podle mě a syna už před 8lety. A najednou mají ty její DYS, mnohem lepší známky......přitom stačilo tak málo. Přizpůsobit písemku jejím potřebám. Otázky ač stejný přepracovat. Sama se divila jak to pomohlo, jenže ona je člověk co naslouchá, ví přesně co se mi děje když čtu, píšu a podobně.