Přidat odpověď
No ono by bylo asi docela in, kdyby měl papír každý, protože každý má NĚCO. Každé jedno dítě je v něčem horší a v něčem lepší. Asi bych měla jít klukovi pro papír, že hrozně škrábe. Takto musí mít o to lepší známky v mluvnici, aby měl na výzu za 1. A toto je přesně to, co se děje třeba u nás ve 3. třídě, kde těch dětí s papíry na něco je fakt hodně a kluk se pak nemůže soustředit na svoji práci, protože v hodině není klid. Někdo volá učitelku, že už to má, někdo, že to ještě nemá, a že potřebuje víc času, někdo potřebuje na WC, někdo se napít, někdo najíst a jak tam má pak být v takovém množství děti prostor na učení? Já ve směs fakt chápu, že každý jsme nějaký, ale nechápu, proč se tolik času věnuje pouze jinakosti na úkor dětí, který těch jinakostí mají nejméně.
Předchozí