Telku pozerám minimálne, a keď si niečo pozriem tak s hodinovým spozdením, potom reklamy rovno pretáčam. Ale táto na mňa vybafla tuším na youtube a je to hnusné, nezaujímavé, otrasné, trapné...zbytočne vyhodené peniaze a premárnený čas toho kto ju vidí...netuším kto mal byť cieľová skupina.
tak som našla vyjadrenie objednávateľa ale aj tak nerozumiem prečo by som si tuto reklamu mala spojiť s nejakou letnou pohodou a sirupom
A proč vousaté léto? Kofola nám to vysvětlila takto:
"Hledali jsme originální, nápaditý koncept a jednoduchou silnou myšlenku, která bude mít výrazný a zapamatovatelný prvek. Zároveň jsme chtěli navodit atmosféru příjemných chvil strávených s rodinou na zahradě, u vody nebo na výletě a přenést spotřebitele do pohody prázdninového nicnedělání a radosti z osvěžující ovocné chuti Jupí."
http://marketingsales.tyden.cz/rubriky/marketing/proc-maji-sirupy-jupi-od-kofoly-v-reklame-vousate-dite_384530.html