Přidat odpověď
Sovice, záleží, co od toho švagrová očekává, jak píše Kudla, nejeden technický údaj se tam dá zjistit. Hodinu času minimálně vyplnit....
Když by chtěla děti poučit o zkáze Titaniku, tak film i se všemi myslitelnými kritickými připomínkami to udělá líp.
Já osobně fakt nevím, jaká byla atmosféra na Titaniku, takže nemůžu posoudit, nakolik ji výstava přibližuje, je tam tma a z reproduktorů se ozývá zlověstné hučení.
Je to těžko vypisovat, každý rád něco jiného, kolegyně výstavu vyhodnotila jak zajímavou a přínosnou, např. tam byl umělý ledovec, na který mohly děti sahat.
Za mě jeden příklad: při vstupu dostalo každé dítě "lodní lístek", na kterém byly údaje o skutečném pasažerovi z Titaniku. NA konci výstavy si děti v seznamu mohly vyhledat, zda-li jejich pasažer přežil nebo ne. Děti z toho byly velmi vzrušené, běhaly, křičely a říkaly si, kdo je či není mrtvý.
Musela jsem je pak hlídat hodinu ve škole, tak jsem jim dala čtvrtky, aby nakreslili toho, koho mají popsaného na lodním lístku (bylo tam jméno, věk, rodinný stav, povolání, majetnost....). Děti koukaly jak péra z gauče, "JAKO JAK???" Po delší chvíli se mi podařilo jim vysvětlit, že na tom papírku je napsané, co se stalo s konkrétním člověkem XY na Titaniku cestujícím. Děti otřeseny. Tolik k hloubce, do které výstava působí.
Předchozí