Přidat odpověď
"No a vůbec nemám pocit, že kdyby měly míň kroužků, věnovaly by se víc škole...naopak, ten volný čas jako by se rozpliznul, na všechno dost času, tak proč to dělat hned, časem i "proč vůbec něco dělat"....."
Jo - na tom něco je, máš pravdu. Znám případ žáka, který má hodně volného času, minimum kroužků, ale učit se co ho nebaví nedokáže, skoro vždy je to kam odsunout, až je pozdě... Morálně-volní vlastnosti na nule (donutit se dělat něco, do čeho se mi momentálně nechce, ale potřebuji to ke splnění dlouhodobých cílů). Možná je kromě absence té vytrénovanosti vůle a vědomí, že někdy ta cesta k cíli holt i bolí (jak píše Monika - ze sportu, z hudebky,...) taky na vině příliš mnoho času. Když má člověk na naučení na druhý den čas od 15:55 do 16:25, tak to bez přemýšlení kdy co jak prostě udělá. Když celé odpoledne a večer, nesedne k tomu vůbec - zabere se do jiné činnosti, která není pevně ohraničena jako "kroužek", nebo se vrátí z lítačky venku pozdě apod.
Předchozí