Přidat odpověď
Díky, holky. Do PPP jsem volala dnes, prý nám pošlou termín. Ona se mě ptala už loni učitelka, co si od toho slibuju, že ona už s ním pracuje podle podpůrnéhp plánu, jako že mu nehodnotí v matice, jak má ty číslice zapsané apod. Říkám si, že by mi mohli poradit třeba to okýnko apod., já o tom nic nevím.
Nessie, máme to přesně tak, matika ho nebaví psát.
Ale loni chodil celý rok na výtvarný kroužek a rád něco tvoří.
Taky by mě samotnou zajímalo, jak ho motivovat a jak s ním efektivně pracovat. Mám pocit, že když není spokojen se svým výkonem, radši to zkazí, aby nebylo vidět, že selhal omylem (např. si dobrovolně nechal napsat pětku do ŽK - učitelka jim oznámkovala práci v hodině a zapsat si ji nechali jen ti, kdo chtěli, aby ti, co měli jedničku, měli radost, a ti horší si z toho nedělali hlavu, jenže náš kluk si šel pro pětku a měl z toho legraci. Co s tím, mi není moc jasné...)
Předchozí