Přidat odpověď
Anni, uź to tu zaznélo mockrát , učitel a rodič jsou naprosto odlišné situace, s rodičem není takový tlak na sebekontrolu. A čím víc se tyhle děti musim někde kontrolovat, tím míň pak stačí doma, aby nastal kolaps. Úkol hraje jen roli spouštěče, dost častého, protože při něm dochází k další frustraci - typicky " snažím se, dávám do toho co můžu, a stejně je to blbě", to pak bývá poslední kapka. Každopádně když to nebude úkol, tak ve chvíli kdy je dítě ve stavu na scénu, to bude jakákoliv jiná pitomost, která mu pomůže odjistit ventil a bouchnout. Je to naprosto typický stav "všechno je špatně", já vždycky říkám, že pak je problém i to, źe tráva je zelená a nebe modrý. Tady už se moc často výhybku hodit nepodaří a je nutný očekávat záchvat.
Předchozí