Nemyslím, že by 30 minut hlasitého čtení druhákovi nějak prospělo. To toho textu mají opravdu tolik? Nebo čte tak špatně, že mu to zabere tolik času? Já si zatím pískám, děti nevyžadují mou asistenci, úkoly dělají samy (4. a 2. třída). S mladším dělám logopedii, ale i tam má mnohem větší smysl třeba 3x denně 3 minuty než v kuse 20 minut.
Deváťačce bych asi neiktovala, ať procvičuje sama, na netu je toho spousta. Diktovat mi na procvičování nepřijde moc efektivní.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.