A teď už jsem si skoro jistá, že dcerka má pochopit princip chybějících zájmen v české větě, uvědomit si, které zájmeno je podmět ve větě, a tím větu začít.
V aktovce mám složky.....Kdo, co? má v aktovce složky? JÁ! Věta tedy začne JÁ mám (koho,co?) složky v aktovce. (určení místa jde až nakonec)
Jsou nové a jsou v různých barvách....Kdo, co? jsou nové? ONY! Kdo,co? jsou v různých barvách? ONY! Věta tedy začne ONY jsou nové a ONY jsou v různých barvách.
Výsledek:
I have got some folders in my schoolbag. They are new and they are in different colours.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.