Tak u nás se taky normálně blblo, byly nějaké průšvihy, později se chodilo do hospody, rozhodně jsme nebyli malí geniové, co mají nos zabořený do encyklopedií. Ale člověk tam nebyl za ichtyla, že se učí a většina ho i baví. Což nevylučuje existenci předmětů, který člověk nesnášel. Myslím, že více jak polovině třídy, by asi bylo jedno, jestli jsou na 8G nebo základce, byli prostě přirozeně poměrně chytří, ale nebyli nějak vyhranění a neměli nějaké specifické zájmy. A pak nás tam bylo pár, kteří v něčem vynikali nebo od dětství tíhli k nějaké konkrétní oblasti, hodně jsme pak šli na obory, o kterých se říká "Vždyť tě to neuživí". Ti, o kterých vím, včetně mě, v těch podivných oborech stále jsou,někdy přímo v akademických kruzích. Jako jo, asi nezbohatnem
A těmhle typům dětí ten 8G prostě hodně sedí.