| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

No až v sedmnácti nebo osmnácti...

Na prvním stupni jsem chtěla být učitelkou, na druhém jsem začala víc tíhnout k přírodovědným oborům, vyrůstala jsem v tom že půjdu na gympl, protože jediná alternativa pro mě přijatelná by byla stavební průmka (strojní ani elektro mě nelákala, obchodka se dvěma cizími jazyky a technikou administrativy mě děsila, zdravotnictví není nic pro mě, dělat ve školce jsem nechtěla....učňák, který by snesl moje ruce a uspokojil moji hlavu neexistoval). Na tu průmku by mě zase nepustil očař, ani nevím, jak tohle mohl ovlivnit, ale asi muselo být nějaké doporučení....já si jen pamatuju, jak mi řekl, že si musím vybrat mezi ekonomkou a gymplem.

Takže směr jsem měla jasný už na konci té základky (přírodovědný obor), ale konkrétní školu jsem si vybrala až v maturitním ročníku, kdy už jsem věděla, že čistá biologie není nic pro mě, že nejsem žádný vědec....

Vybrala jsem si dobře, škola mě bavila, obor jsem chtěla dělat...ale pak jsem čuchla k učení a byla jsem tam, kde na prvním stupni základky....a jen jsem hledala cesty, jak to moct dělat, aniž budu studovat celou další VŠ....

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 8-4= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde