Přidat odpověď
Píšu individuální vzdělávací plány a jako vždy při vyplňování jakéhokoliv formuláře trochu bojuju s kolonkami. Některé jsem přeprala, u jiných váhám, jestli tam má být zrovna to, co si myslím já, nebo něco úplně jiného.
V pondělí to ještě proberu s výchovnou poradkyní, ale moje zkušenost je, že někdy tvrdí něco jiného než PPP, někdy si taky jen něco myslí, a pak se ukáže, že to není úplně OK.
Tak prosím kohokoliv, kdo má s IVP zkušenost z kterékoliv strany, co by se asi mělo objevit v kolonce Priority vzdělávání a dalšího rozvoje žáka (cíle IVP) u dítěte s vývojovou dysfázií, a co u dítěte se zatím nepotvrzenou ADHD (ještě nemají papír od lékaře, z poradny je tam jasná symtomatika) s dyslexií a dyortografií?
A pak ještě další dvě kolonky. Personální zajištění úprav průběhu vzdělávání, tady nevím, jestli je to ten, kdo vyučuje jednotlivé předměty, nebo spíš konkrétní lidi z PPP, výchovný poradce a třídní učitelka, kteří se podílejí na tvorbě IVP. No a s tím souvisí ta další kolonka, tedy Další subjekty, které se podílejí na vzdělávání žáka.
Děkuji předem za rady.
Předchozí