Pak mne ještě napadá, že mi přijde trochu nablblá forma rodičáku. Řeší se tam pitomosti, které lze vyvěsit na web školy a nemusí se probírat na schůzce. Kolik škola vybrala peněz na vánočním bazaru a co za ně nakoupila apod. je přesně typ informace, kterou si ráda přečtu na netu, ale nemusím ji slyšet na rodičáku. Volby do školský rady - dostanu lístečky se jmény lidí, který vůbec neznám. Chápu, že do školský rady si nikdo nebude připravovat a tisknout volební program, ale aspoň nějaký minimum informací by neuškodilo. Na lístečku je napsaný mgr. Klotylda Náglfóglhurdebaníková, matka na MD. Co já jako s tím?
Konzultační hodiny učitelů jsou ráno před vyučováním a rodičák je jednou za pololetí pro celou školu. Takže před některými kabinety se stojí fronty a na nějaké smysluplné informace má učitel tak minutu. Zajímavé ovšem je, že u jiných učitelů je naopak vždy prázdno - rodiče zjevně jejich předměty nepokládají za důležité a nezajímá je, jak jejich dítě k předmětu přistupuje a jak pracuje v hodině. Ještě bych to chápala u hudebky nebo výtvarky, ale třeba u dějepisu mne to celkem zaráží. I když... vlastně ani ne, když se tak rozhlédnu kolem sebe.
Fakt by to nešlo udělat nějak jinak? Na druhém stupni už spousta rodičů ani na schůzky nechodí, asi to pokládají za ztrátu času... no, při současném uspořádání se jim ani moc nedivím.