Přidat odpověď
Chápu-li to dobře - píšeš o pojišťovně..., nahlásili jste škodní událost na pojišťovnu pána, který Vám dal své číslo pojistky. V servise jste oznámili toto číslo pojistky a servis komunikoval s pojišťovnou - tedy i auto nafotil před nehodou...
Zavolej na tu pojišťovnu a poraď se s nimi, co máš udělat pro to, aby pojištěný(ten který Vás naboural) se k pojistné události přiznal...
Máte auto pojištěné havarijně? Pokud ano, tak zavolejte i tam, zeptejte se na možnost, že by za vás zaplatili opravu a vymáhali peníze po tom, kdo vás naboural resp. po jeho pojišťovně oni.
Takhle jsme náš problém řešili mi před cca pěti lety, kdy do nás naboural Holanďan, který ovšem pokračoval ještě dál v cestách po Evropě a poslední co by chtěl dělat bylo řešit bouračku - nezastavil na "stopce". Ale v našem případě to řešila policie... Oprava na našem autě byla přes 50 tisíc Kč a nemohli jsme čekat několik měsíců na to než nám ho servis vydá. Zlatá Kooperativa tedy z našeho havarijního pojištění opravu uhradila, a potom jsme spolu peníze vymáhali po Holanďanech. Z tohoto soudím, že by to mohlo jít takhle podobně i u vás.
Předchozí