Liško, tak špatně ohledně řeči jako my s naší pěstounskou dcerou na tom nejste...
Teď v 7. třídě mají nového třídního učitele a tak jsem mu hned na první třídní schůzce řekla, aby dceři nevěřil ani špatné, ale ani dobré, co bude povídat, protože kolikrát nerozumí ani sama sobě, co říká. No tragédie tak jako tak na sebe nenechala dlouho čekat. Nedávno se ve škole zmínila, "že ji taťka ošahával". No šok, když jsme se to dozvěděli od její kamarádky ze třídy. Škola to pochopitelně ihned hlásila policii, sociálce. Když jsme se ji ptali doma, co si myslí, že to slovo znamená, vysvětlila, že to znamená ten "hmat", kdy ji manžel svým osobitým chlapským způsobem projevuje náklonnost a chytí ji pod krkem. Takže asi tak. Člověk se na ni ani nemůže vlastně zlobit, protože ve své nevědomosti netušila, co ve skutečnosti říká, nějaké jemné nyance slov jako "sahá" a "osahává" ona ještě nezaznamenala. Ale já mám už z toho všeho nervy jak špagát, protože podobnými nedorozuměními končí skoro každá její řeč
.