kdybych chtěla, měla bych víceméně bezúdržbové děti, jen bych se musela spokojit s tím, že jedou tak nějak napůl... vím, že když jim dopřeju údržbu, vytáhnu z nich mnohem víc... jsou šikovní, samostatní, tak nějak by proplouvali, možná na dvojkách, sem tam trojka, občas čtyřka, čas od času poznámka za nedonesené úkoly a pomůcky... ale to se mi zdá škoda - pokud se s nimi na učení občas podívám, zkontroluju pravidelně úkoly, občas proberu tašky, mluvím s nima o škole a připomínám, co je třeba, nosí domů jedničky, sem tam dvojky, škola se jim nezdá nijak těžká, když dostanou trojku, víme, že byla zbytečná, z nepozornosti... takže si vlastně sama dělám z bezúdržbových dětí děti údržbové...
(jasně že přes veškerou mou péči občas nějaká ta horší známka přistane, stejně tak poznámka, občas přijdou o bundu, mikinu, klíče, lítačku - to bývá ve vlnách, nevím, čím to je)