Přidat odpověď
a jestli chceš něco řešit, tak to řeš, bez ohledu na ostatní. Já to dělám taky, učitelka je sice naštvaná, ale to mě neodradí, prudím, dokud se neshodneme. Třeba dokud nezačne brát na vědomí doporučení ppp, dokud nebere na vědomí, že má děcko nějaký problém, že sedí s někým, s kým sedět nechce a kdo ho ruší, když ono samo má problém s pozorností, dokud je práce tolik, že je to nezvladatelně moc - dú nemají sloužit k dohnání učiva, který se nestihlo ve škole, má to být k procvičení, k tomu, aby rodič věděl, co se ve škole dělá, k tomu, aby rodič v případě potřeby děcku vysvětlil, co kde dělá blbě. Ale na to stačí 5 - 10 příkladů v matice, v češtině neopisovat, ale doplňovat, v čemkoliv jedno cvičení v pracovním sešitě a ne dvě strany
ale stůj si za svýmn, komunikuj s učitelkou - máš k tomu deníček, email, žákovskou, samozřejmě konzultace, ale mně se osvědčilo mít to na papíře, protože to může kdykoliv ukázat, komukoliv, a to i učitele trochu zkrotí
zvlášť začínající učitelky jsou někdy strašně aktivní, mají pocit, že musí být všechno perfektní, probraný každý cvičení, každý pracovní list, a pak to přehání
Předchozí