Myslím, že nejpřijatelnějším řešením pro e-shop bude zákazníkovi vrátit peníze. Pokud argumentuje tím, že výrobek je předražený, tak to sice není legitimní důvod, ale je zjevné, že výrobek nechce a pokud ho při opakovaném zaslání přijme, tak ho může v zákonné lhůtě vrátit zase zpět a e-shop bude zbytečně platit náklady na to druhé odeslání. Když s přepravcem zákazník nic nesepsal, tak lze těžko řešit a dokazovat poškození při přepravě. Než bych ztrácela čas a energii dohadováním a dokazováním, radši bych oželela stovku za dopravu a věnovala se ostatním zákazníkům. /A tohoto si dala na soukromý black-list/.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.