Nechala bych to poslat na poštu k sobě (stači zavolat na příslušnou poštu a oni to pošlou zpět dříve než uplyne lhůta). Osobně šla k přepážce, nechala převážit, ověřila míru poškození obalu nebo i výrobku, rozbalila před nimi. V případě poškození výrobku podala reklamaci. Trvá ale cca 3 týdny než vyřídí a musíš tam nechat i to zboží. V případě že by obsahu nic nebylo bych balík sbalila a holt prodám jinde. Pokud to není věc na objednávku, má zákazník právo dostat zpět své peníze a to bohužel i s poštovným...
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.