Liško, reklamy na auta působí spíš podprahově. Když se řekne nějaká značka, vybavíš si k tomu určitou vlastnost. Je jedno, kdo tam bruslí na ledě nebo co se v reklamě reálně děje. Máš auta rozdělený na drahý a levný, na rodinný a na sporťáky... pak jsou imidžovky... myslím že konkrétní reklama je asi lidem při nákupu samotným dost jedno, že reagují na to dlouhodobý sdělení.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.