Přidat odpověď
Veveru,
ten plán ped. podpory se musí vyhodnotit maximálně po třech měsících, ale můžeš už po měsíci. Ideální je objednat do PPP současně se zavedením plánu ped. podpory, protože do doby, než přijdeš na řadu, už plán běží a může být průběžně vyhodnocovaný. V konečeném důsledku to tak dítěti nic neprodlouží, naopak mu vlstně můžeš ještě před vyšetřením nastavit podmínky, jako by mělo třeba i ten IVP, nebo může chodit ke spec. pedagogovi na některé hodiny, můžeš udělat běžná opatření, která se dřív u dětí "bez papíru" nedala tak snadno obhájit, tedy že má k dispozici třeba tabulku násobků nebo řadu vyjmenovaných slov, že píše doplňovačku místo diktátu apod.
Takže rozdíl je hlavně v tom, že to, co učitel, který chce pomoct, dělal i tak, tak na jednu stranu se nemusí obhajovat, proč to dělá, na druhou stranu ale má víc papírování. No a učitelé, co tohle dělat nechtějí, tak získali způsob, jak ten papír z PPP oddálit, pokud jsou ochotní trochu papírovat. V zásadě pak totiž stačí, že napíšou PLPP s minimem opatření a vyhodnocují ho pak jako dostačující.
Ale do PPP jde jíz i bez PLPP, poradna ho sice chce, ale pokud škola nespolupracuje, tak nemůže PPP odmítnout dítě vyšetřit. Jen jakoby chybí některé informace o tom, jak je na tom žák z pohledu učitele, ale není to nic, co by znemožnilo diagnostikovat.
Předchozí