stejně jako jiné reklamy... mám je ráda, ráda na ně koukám, ocením, když je pěkná, vtipná, zajímavá... beru je jako malé filmy, po většině z nich zůstane ve mně nějaký pocit a uvědomuju si, že ten pak lehce ovlivní můj náhled na daný výrobek... ovšem při nákupu mě to pak už neovlivní zdaleka tolik, jak by si asi tvůrci přáli
![~;)](/g/s/2.gif)
každopádně třeba značka hyundai je mi protivná, protože má potřebu pomlouvat jinou značku (škodovku), jar ve mně vyvolává pocit lehké trapnosti, kofola je pro mě srdcovka, tmobile je zábavný, o2 seriózní... přesto mám telefon od vodafonu, kofolu kupuju minimálně, na nádobí máme nejraději jar... takže pokud pominu pár reklam, ze kterých se něco dozvím (třeba že kofola má kokosovou příchuť), v nákupu mě nijak moc neovlivní...
auto bych si podle reklamy taky nevybírala, v první řadě mě zajímá užitnost vozu a detaily, jako třeba barva, jdou už mimo mne (jen když nebude bílé
![~t~](/g/s/20.gif)
)