Přidat odpověď
Anni,
njn, tak když někdo neumí číst a neovládá základní terminologii, je asi zbytečný v té debatě pokračovat.
Třetí den tu píšu, že o tom podléhání masírce rozhoduje RODIČ. A že je přirozený tomu ve větší nebo menší míře podléhat. Děti, který ještě ty marketingové figle neznají jsou samozřejmé méně imunní, takže rodič je ten, kdo má právo veta.
Někdo koupí princeznovský šaty a někdo hnusáky. Dítě může CHTÍT oboje, ale co do dostane nebo nedostane a proč je věc rodiče.
Mně nevadí hnusáci, tak je koupím. Dítě ví, že to je reklamní trik na tahání peněz rodičům z kapes, rodič to taky ví, ale přání dítěte je ve shodě s názorem rodiče.
Pokud NENÍ, tak to ten rodič prostě nekoupí.
Nechápu, o čem se tu tři dny bavíme. Co je tak přitažlivýho na tom, že někdo nesnáší hnusáky lepáky a někdo kýčovitý nadýchaný šatičky s flitrama. Obojí je založený na stejným principu.
Předchozí