Skôr by som "oddelila" tých, ktorí sa učiť chcú od tých, ktorí sa učiť nechcú, resp. nemajú výsledky. Napr. aby deti išli na matiku do triedy podľa toho aký majú priemer prípadne % a podľa toho v akej úrovni ich dosiahli(vyhodnotenie a zmena napr. vždy po 1/4 roku). Tj. aby sa nestalo že dieťa pri preberaní učiva už má vedieť násobilku a počítať zlomky ale nedokáže ani jedno. Aby na postup do ročníka neboli určujúce len známky a niekto nepreliezal so 4kami, ale aby sa naučil matematiku v úrovni, ktorú dokáže zvládnuť a použiť.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.