Přidat odpověď
Delete, jinak náš už má tu řeč dost dobrou, ale přece jenom je to vidět právě u těch různých pojmů a názvů, že se v tom občas ztratí a hůř se mu to pamatuje - třeba synonyma, homonyma, antonyma - to se mu plete....přitom když mu řeknu vymysli opak ke slovu..., jiné slovo se stejným významem, stejné slovo, které má ještě jiný význam....tak mi jich vymyslí mraky...slovní zásobu má obrovskou a používá i různé knižní výrazy....třeba úplně běžně používá spojení "kéž bychom...." a tak...ale ty nicneříkající pojmy se mu pletou...a pak to občas bývá vidět ve slovních úlohách v matematice - ačkoli jinak počítá velmi dobře a je oproti ostatním napřed, tak ty slovní úlohy jsou vždycky trochu oříšek, než přijde na to, co má vlastně počítat...ale nakonec to vždycky nějak dá....zatím nosí od první třídy jen samé jedničky a nikde nenastal nějaký větší problém....tak uvidíme, co vyjmenovaná slova a další gramatika...
Předchozí