Přidat odpověď
K úrovni němčiny se vyjádřit moc nedokážu - písničky byly celkem náročné na slovní zásobu, učili je základní otázky, odpovědi, opakovali slovní zásobu z těch písniček, mně se to celkem líbilo a přišlo mi to přiměřeně náročný, ale měli i fajn učitelku, ale co uměli ve třetí nevím, tak dlouho jsme nevydržely. Rodilého mluvčího jsem nepotkala.
Na jaký gympl chcete dceru dát?
Můžete zkusit Kladskou a když to nevyjde, jít na Jiřák. Určitě tam jsou i dobré učitelky, my třeba měli dobrou u přijímaček.
Přijímačky - jak jsem psala, pozor na ně, bývá tam pár spádových dětí, pak sourozenci, potomci absolventů a děti rodičů, co je na přijímačky připraví, jsou každý rok stejný. Kdyžtak zavzpomínám.
Počet dětí si už nepamatuji, v Kladské to bylo méně než 30, ale pořád dost (26? 28?), na Jiřáku jak která třída, ta bez AJ byla plnější, v naší bylo dětí 18. V AJ ty děti pokračují ve svých třídách a moc se toho nenaučí - ta učebnice se jmenuje tuším Happy House a je to spíš o omalovánkách než angličtině, prostě seznámení s jazykem, barvy, zvířátka a tak - netřeba řešit.
Kdybych se měla rozhodovat znova, bojovala bych za Slovenskou (asi nereálné, pokud nespadáte bydlištěm) nebo Londýnskou. Zvlášť pro neposedné chytré dítě. Oni se na tom prvním stupni stejně houby naučí a ten základ se naučí všude, na osmiletý gympl budeš dceru připravovat stejně ty, lepší je mít dítě spokojené a v pohodě...
Jinak slyšela jsem chválu na ZŠ Thomase Manna, tam by bilingvní dítě skvěle zapadlo a rodilé mluvčí jsem tam taky viděla... ale je to pro vás daleko a pak ta škola je dost vystavěna na spolupráci (a nadaní bývají individualisti, takže i tam by byl malý otazník).
Předchozí