| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Risulko, nasr deti maji spolecny pokojik o rozmeru 5 x 3m. Obleceni jsem jim tam nedala. S plysaky si poradila zavesnabarevna sot z Ikeii. Auticka a stavebnice, ktera je nejoblibenejsi jsem umistila do barevnych krabic, ktere se daji stosovat, maji kolecka a kdyz je potreba bud je daji na sebe nebo vyvezou ven. V loznici mame celou knihovnu i deskou a jednoduche police s knihami uz zabiraji i chodbu. Ale nedavno jsem zjistila,ze se deti pysnily ve skole rozsahlou knihovnou,tak jsem na sve rozhoddnuti, rozmisti je i do chodby nakonec pysna a prostor ziskal na obyvatelnosti. Deti si tam nosi polstarky a studuji rizlicnou literaturu a je jim tam evidentne dobre.
Vytvory, vykresy a pracovni veci do skoly, ucebnice atd. jsme opet umistili na jednoduche police. Kluci maji stul v rohu, tak ze maji police na dvou stenach. A vejde se tam i mensi nastenka. Kazdy ma na ucebnice takovy plastovy barevny drzak na sanony a dve platene barevne krabice na bezny veci - papiry, omalivanky, vystrihovanky. No a samozrejme pod posteli je autodraha, merkur atd.. Pouzivan plastove uzaviratelne krabice. Na hracky se neprasi, detem se dobre tridi.

Bydleni na malem prostoru je umeni! :-). No, ale do budoucna uvazuji detem udelat bydleni do vysky. Snizit v 1/3 pokoje strop, kde budou kluci mit kralovstvi s pristupen po lezecke stene a holcicce doke zbude misto na postel s nebesy a zrcadlo s madlem pro baletku. Proste misto, kde se muze denne mucit. Pracovni stul je jen jeden. Pak mame kuchynsky a do loznice pres muj odpor asi prijde nejaka elegantni pracovni sestava casem take. Do ted si deti hodne hraly tam kde jsem ja, tak ze v obyvakokuchyni.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 9-2=