Tohle nesnáším, tohle je přesně důvod, proč trvám na pobočkách. Když jsem se stěhovala do nového bytu, tak jsme si zařídila plyn a elektriku na ČEZu, což mi všichni říkali, že není výhodný, ale je to jediná firma, která tu má pobočku a trvám na Komerční bance z toho samého důvodu. Teď se mne ptal kamarád, proč tak strašně trvám na pobočkách: Zadala jsem na ČEZu všechny údaje, načež jsem zjistila, že mi neodešel plyn. Nakráčela do Komerčky, tam to zkontrolovali a zjistili, že mám špatně zadaný trvalý příkaz, jak je to z jedné společnosti, tak to drhlo, opravilo se to, plyn jsem poslala ručně a dobrý. Jenže další měsíc zase neodešel plyn. Nakráčela jsem do Komerčky a slečna to zkontrolovala a zjistila, že ČEZ o plyn nepožádal. Nakráčela jsme do ČEZu, paní to kontrolovala a zjistila, že jim tam omylem zůstal starý účet, takže se to opravilo, já jsem poslala plyn ručně a od té doby to chodí, jak má. To bych si s nimi dopisovala tři měsíce, kdybych měla zjistit, co se děje a kde je problém.